APPEN OF BELLEN???

Gepubliceerd op 5 september 2021 om 09:01

Veel klanten willen graag mij bellen of spreken, en dat is helemaal begrijpelijk, maar ik werk allen, de meeste werkzamheijden gebeuren in een luidruchtig omgeving, dus bellen is niet te doen,  als ik niet op de zaak ben dan ben ik onderweg voor de zaak en onder het rijden bel ik liever niet, dit is een van de reden waarom ik vraag aub om te appen of mailen om in contact met mij te komen, nog een reden is dat een gesprek blijf een gesprek, vaker wordt zo veel gesproken dat lastig is een ferm punt te behouden, en dat is niet gewenst, voor mij niet maar zeker voor jullie ook niet als klanten.

Daarom wil ik op nieuw onderdrukken dat het beste om bestellingen, vragen, opmerkingen of wat dan ook te doen is via whatsapp of via de e-mail, zo besparen wij misverstanden en teleurstellingen. Super bedankt alvast voor jullie medewerking.

 


«   »

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.